Εκπρόσωπος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών 8ωρη απασχόληση
ICAP Group of Companies
Kallithea
πριν από 2 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Οι με 55 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες : Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions .

Η ICAP, Όμιλος Εταιρειών, αναζητά υποψήφιους για τη θέση του Technical Support Agent του τμήματος Contact Center στη Καλλιθέα για full - time απασχόληση, με κυλιόμενες βάρδιες.

Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών και διαχείριση τεχνικών προβλημάτων
  • Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο
  • Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ
  • Εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή τεχνική εξυπηρέτηση πελατών
  • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η / Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας
  • Η εταιρεία παρέχει :

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό όπως εξελίσσεται ο Όμιλος ICAP
  • Bonus αποδοτικότητας
  • Όλες οι επαφές θα γίνουν με εχεμύθεια.

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης