Community Manager
KAFEA TERRA AEBE
ATHENS, Greece
πριν από 1 μέρα
source : CollegeLink
  • Manage ongoing strategic image on social media, enforcing the strategic guidelines as defined by the company
  • Set up and execute social media content calendars for all the company brands, on an ongoing basis.
  • Manage multiple social platforms, fostering a positive community and adding value to the users’ experience
  • Assist with conception, presentation and implementation of social media strategy and integrated marketing campaigns
  • Focus copy and content creation on driving improved engagement and brand loyalty
  • Set up, execute, and monitoring e-mail marketing campaigns and social media contests.
  • Monitor and report on feedback and online reviews
  • Stay up-to-date with digital technology trends
  • Support the company’s presence in various events, with social media coverage on-the-spot.
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης