ΤΕΧΝΙΚΟΣ-HELP DESK ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Η/Υ & ΔΙΚΤΥΩΝ
People for Business
ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ
πριν από 8 ώρες

Βασικές Αρμοδιότητες :

  • Τεχνική Υποστήριξη / helpdesk των τελικών χρηστών της εταιρείας
  • Προμήθεια, συντήρηση και ενημέρωση όλων των αδειών των λογισμικών (ERP κα) αλλά και περιφερειακών δικτυακών συσκευών και υποδομών (Server) της εταιρείας
  • Επίλυση τεχνικών προβλημάτων, πρόβλεψη αστοχιών, βελτιστοποίηση διαδικασιών
  • Server Administration (firewall, Back Up, Disaster Plan κτλ)
  • Απαραίτητα προσόντα :

  • Απόφοιτος Πληροφορικής, Τεχνολογικής Επιστήμης Υπολογιστών ή σχετικής κατεύθυνσης.
  • Προηγούμενη εμπειρία σε Helpdesk περιβάλλον, υποστήριξης τελικών χρηστών δικτύου Η / Υ, Server κτλ
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση λειτουργικών συστημάτων Microsoft Server, Win10 και εφαρμογών Η / Υ (Microsoft Office κλπ.)
  • Πολύ καλή γνώση τεχνολογιών (Network, Wireless, Cisco VoIP, LAN, VLAN).
  • Πολύ καλή γνώση τεχνολογιών system, domain & mail servers (Microsoft based).
  • Εμπειρία σε προϊόντα Security (Firewall , AntiSpam, Web Filtering) - Backup Disaster plan
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης