French Speaker Customer Experience Advocate for Neobanking Company
Δ/Δ
Αθήνα, GR
πριν από 3 ώρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Do you speak French ? A new position, in a neobank is opening a new door in your life!

Now, you can use your language skills and be a part of a dynamic and multicultural team in Greece!

On behalf of our client, we are currently looking for an enthusiastic & communicative Customer Experience Advocate, who is ready to join their next adventure!

Responsibilities

  • Provide a high level of customer service to clients at all times
  • Respond and record consumer inquiries / questions raised through free phone lines for customers
  • Maintain accurate data input of consumer inquiries, questions and feedback on the customer services database
  • Be able to offer recommendations to common technical problems or frequently asked questions
  • Work effectively as part of a team, developing effective and supportive relationships with colleagues
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης