Εκπρόσωποι Τηλεφωνικού Κέντρου (Call Center Agents)
Public
Greece
πριν από 3 μέρες

Αρμοδιότητες

  • Ενημερώνει και διαχειρίζεται αιτήματα πελατών σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρίας.
  • Παρέχει στους πελάτες σαφείς, σωστές πληροφορίες και πρακτικές λύσεις.
  • Διαχειρίζεται άρτια τις διαδικασίες και τα συστήματα της εταιρίας.
  • Απαραίτητα Προσόντα

  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο ή / και σε θέση πωλήσεων καταστήματος.
  • Ευχέρεια στη χρήση Η / Υ (MS Office, Windows).
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος).
  • Υψηλό αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων δεδομένων.
  • Προσανατολισμός στην άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Αυτοπαρακίνηση και ενθουσιασμός για την επίτευξη στόχων.
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες.
  • Υπευθυνότητα και ομαδικό πνεύμα.
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες)
  • Η εταιρεία παρέχει

  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας
  • Ευκαιρία σταδιοδρομίας σε μια δυναμική αναπτυσσόμενη επιχείρηση
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης