Συνεργαζόμενη εταιρεία με την VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ. επιθυμεί να απασχολήσει για λογαριασμό της τελευταίας Εκπρόσωπους 2nd Level Tech Support .
O / Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό της VODAFONE ή συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρείας, σε κάποια από τις εγκαταστάσεις της VODAFONE στην Αθήνα και θα είναι υπεύθυνος / η για
τη διαχείριση αιτημάτων / βλαβών πελατών, καθώς και το χειρισμό συστημάτων διαχείρισης κόμβων (DSLAM), με απώτερο στόχο την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη και την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.
Απαραίτητα Προσόντα :
Υποβάλετε αίτηση
Προσθήκη στα αγαπημένα
Κατάργηση από τα αγαπημένα
Φόρμα αίτησης