2nd Level Tech Support Agent
Vodafone
Αθήνα, Ελλάδα
πριν από 31 μέρες
source : Kariera.gr

Συνεργαζόμενη εταιρεία με την VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ. επιθυμεί να απασχολήσει για λογαριασμό της τελευταίας Εκπρόσωπους 2nd Level Tech Support .

O / Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό της VODAFONE ή συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρείας, σε κάποια από τις εγκαταστάσεις της VODAFONE στην Αθήνα και θα είναι υπεύθυνος / η για

τη διαχείριση αιτημάτων / βλαβών πελατών, καθώς και το χειρισμό συστημάτων διαχείρισης κόμβων (DSLAM), με απώτερο στόχο την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη και την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.

Απαραίτητα Προσόντα :

  • Τουλάχιστον 1,5 χρόνο προϋπηρεσία σε τεχνική υποστήριξη
  • Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ
  • Άριστη γνώση τεχνολογίας ADSL και διαχείριση DSLAM
  • Άριστη Γνώση POTS, VoIP
  • Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση ΜS Office
  • Πολύ καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Πρωτοβουλία
  • Προσανατολισμός στον πελάτη έμφαση στην ποιότητα
  • Κριτική ικανότητα
  • Ομαδικότητα και συνεργασία
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης