Μηχανικός Υποστήριξης ΙΤ
OKTO
Athens, Athens, Greece
πριν από 6 μέρες

Your responsibilities include but are not limited to :

  • Acquire user distress calls, provide 1st line desktop & network support, troubleshoot and resolve of VOIP, PDA, PC hardware, software and networking issues, as reported by users.
  • Classify requests of support, maintain ticket status (tracking & routing) and produce service level reports.
  • Provide cross-platform email support (Outlook, iPhone, Android Mobile).
  • Maintain user account information including but not limited to rights, security and systems groups.
  • To be involved to Building, deploying and maintaining systems, network and security infrastructure & applications at both our hosted and office sites
  • Train users on supported hardware, software and office automation solutions.
  • Monitor IT systems and take proper action for normal operation. Apply patches and O / S software updates in cooperation with vendors.
  • Log & report on H / W and S / W problems.
  • Monitor and maintain acceptable system performance. Investigate bottlenecks and optimization solutions. Maintain system security policies.
  • Punctual and timely reporting to his / hers superiors as per requested.
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης